Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
5 Publikationen
2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 11405
Schmohl, Tobias, et al. “Combining NLP, Speech Recognition, and Indexing. An AI-Based Learning Assistant for Higher Education.” Conference Proceedings. 13th International Conference “The Future of Education”. Hybrid Edition, 29-30 June 2023. Bologna , ?, 2023, p. 4, https://doi.org/10.25656/01:27908.
ELSA
| DOI
2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11418
Helten, Anne-Kathrin, et al. “Combining NLP, Speech Recognition, and Indexing.” Conference Proceedings. 13th International Conference “The Future of Education”. Hybrid Edition, 29-30 June 2023, Filodiritto Editore, 2023, https://doi.org/10.25656/01:27908.
ELSA
| DOI
2019 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 6850
von Blanckenburg, Korbinian, and Eike Knost. “Einsatz von eTutorien als komplementäre Lehr- und Lernform.” Lehrexperimente der Hochschulbildung- Didaktische Innovationen aus den Fachdisziplinen, edited by Tobias Schmohl and Dennis Schäffer, 2. Auflage, vol. 2, wbv , 2019, pp. 41–46, doi: 10.25656/01:18561.
ELSA
| DOI
2016 | Bachelorarbeit | ELSA-ID: 961
Urfels, Ole. Social Media Strategie von Bundesregierung Und UN - Analyse Und Vergleich. Hochschule Ostwestfalen-Lippe, 2016.
ELSA
| Dateien verfügbar
2007 | Bachelorarbeit | ELSA-ID: 1650
Zhang, Weigian. 2007 Ein Jahr in Deutschland - Eine Chinesische Studentin in Deutschland. Fachhochschule Lippe und Höxter, 2007.
ELSA