Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

5 Publikationen


2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 11405
T. Schmohl et al., Combining NLP, speech recognition, and indexing. An AI-based learning assistant for higher education. ?, 2023, p. 4. doi: 10.25656/01:27908.
ELSA | DOI
 

2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11418
A.-K. Helten et al., “Combining NLP, Speech Recognition, and Indexing,” in Conference proceedings. 13th international conference “The future of education”. Hybrid edition, 29-30 June 2023, Bologna: Filodiritto Editore, 2023. doi: 10.25656/01:27908.
ELSA | DOI
 

2019 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 6850
K. von Blanckenburg and E. Knost, “Einsatz von eTutorien als komplementäre Lehr- und Lernform,” in Lehrexperimente der Hochschulbildung- Didaktische Innovationen aus den Fachdisziplinen, 2. Auflage., vol. 2, T. Schmohl and D. Schäffer, Eds. Bielefeld: wbv , 2019, pp. 41–46.
ELSA | DOI
 

2016 | Bachelorarbeit | ELSA-ID: 961
O. Urfels, Social Media Strategie von Bundesregierung und UN - Analyse und Vergleich. Lemgo: Hochschule Ostwestfalen-Lippe, 2016.
ELSA | Dateien verfügbar
 

2007 | Bachelorarbeit | ELSA-ID: 1650
W. Zhang, 2007 Ein Jahr in Deutschland - Eine Chinesische Studentin in Deutschland. Lemgo: Fachhochschule Lippe und Höxter, 2007.
ELSA
 

Filter und Suchbegriffe

keyword="Deutschland"

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: IEEE

Export / Einbettung