Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
4 Publikationen
2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11402
Schmohl T, Go S. Selbstbildung als Proprium akademischer Didaktik? Ein kritischer Zwischenruf. In: Haberer M, Günther D, Köhler J, editors. (Selbst-)Lernkompetenzen Studierender stärken: Unterstützungsangebote – Beratung – Lernräume Sammelband zur Fachtagung “(Selbst-)Lernunterstützung an Hochschulen – wieso noch mal?” am 15 und 16102020 an der Technischen Universität Kaiserslautern. Kaiserslautern-Landau: Rheinland-Pfälzische Technische Universität Kaiserslautern-Landau, Zentrum für Innovation und Digitalisierung in Studium und Lehre (ZIDiS) ; 2023. p. 35–45.
ELSA
| DOI
2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8328
van der Borgh M, Schäfers T, Lindgreen A, Di Benedetto CA. Moving the needle: Publishing academic-practitioner research in Industrial Marketing Management. Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms. 2022;103(5):A1–6.
ELSA
| DOI
2018 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 9650 |

Schmohl T. Towards a New Scholarship of German Science Education. 7th ed. PIXEL, editor. International Conference New Perspectives in Science Education . Padova: libreriauniversitaria.it edizioni; 2018.
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)
2017 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7592 |

Schmohl T. The research—education nexus: Basic premises and practical application of the “Scholarship” movement. Vol. 7, The Future of Education. Bologna: Libreriauniversitaria.it; 2017.
ELSA
| Download (ext.)