Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
4 Publikationen
2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11402
Schmohl, Tobias/Go, Stefanie: Selbstbildung als Proprium akademischer Didaktik? Ein kritischer Zwischenruf, in: Haberer, Monika/Günther, Dorit/Köhler , Janina (Hgg.): (Selbst-)Lernkompetenzen Studierender stärken: Unterstützungsangebote – Beratung – Lernräume. Sammelband zur Fachtagung „(Selbst-)Lernunterstützung an Hochschulen – wieso noch mal?“ am 15. und 16.10.2020 an der Technischen Universität Kaiserslautern, Kaiserslautern-Landau 2023, S. 35–45.
ELSA
| DOI
2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8328
Borgh, Michel van der u. a.: Moving the needle: Publishing academic-practitioner research in Industrial Marketing Management, in: Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms 103 (2022), H. 5, S. A1–A6.
ELSA
| DOI
2018 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 9650 |

Schmohl, Tobias: Towards a New Scholarship of German Science Education, hg. von PIXEL, Padova 72018.
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)
2017 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7592 |

Schmohl, Tobias (2017): The research—education nexus: Basic premises and practical application of the „Scholarship“ movement (= 7), Bologna.
ELSA
| Download (ext.)