Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
4 Publikationen
2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11402
Schmohl, Tobias, and Stefanie Go. “Selbstbildung als Proprium akademischer Didaktik? Ein kritischer Zwischenruf.” (Selbst-)Lernkompetenzen Studierender stärken: Unterstützungsangebote – Beratung – Lernräume. Sammelband zur Fachtagung “(Selbst-)Lernunterstützung an Hochschulen – wieso noch mal?” am 15. und 16.10.2020 an der Technischen Universität Kaiserslautern, edited by Monika Haberer et al., Rheinland-Pfälzische Technische Universität Kaiserslautern-Landau, Zentrum für Innovation und Digitalisierung in Studium und Lehre (ZIDiS) , 2023, pp. 35–45, https://doi.org/10.25656/01:27948.
ELSA
| DOI
2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8328
van der Borgh, Michel, et al. “Moving the Needle: Publishing Academic-Practitioner Research in Industrial Marketing Management.” Industrial Marketing Management : The International Journal for Industrial and High-Tech Firms, vol. 103, no. 5, 2022, pp. A1–6, https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2022.03.015.
ELSA
| DOI
2018 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 9650 |

Schmohl, Tobias. “Towards a New Scholarship of German Science Education.” International Conference New Perspectives in Science Education , edited by PIXEL, 7th ed., libreriauniversitaria.it edizioni, 2018.
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)
2017 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7592 |

Schmohl, Tobias. “The Research—Education Nexus: Basic Premises and Practical Application of the ‘Scholarship’ Movement.” The Future of Education, vol. 7, Libreriauniversitaria.it, 2017, pp. 317–21.
ELSA
| Download (ext.)