Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
4 Publikationen
2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11402
Schmohl, T., & Go, S. (2023). Selbstbildung als Proprium akademischer Didaktik? Ein kritischer Zwischenruf. In M. Haberer, D. Günther, & J. Köhler (Eds.), (Selbst-)Lernkompetenzen Studierender stärken: Unterstützungsangebote – Beratung – Lernräume. Sammelband zur Fachtagung “(Selbst-)Lernunterstützung an Hochschulen – wieso noch mal?” am 15. und 16.10.2020 an der Technischen Universität Kaiserslautern (pp. 35–45). Rheinland-Pfälzische Technische Universität Kaiserslautern-Landau, Zentrum für Innovation und Digitalisierung in Studium und Lehre (ZIDiS) . https://doi.org/10.25656/01:27948
ELSA
| DOI
2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8328
van der Borgh, M., Schäfers, T., Lindgreen, A., & Di Benedetto, C. A. (2022). Moving the needle: Publishing academic-practitioner research in Industrial Marketing Management. Industrial Marketing Management : The International Journal for Industrial and High-Tech Firms, 103(5), A1–A6. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2022.03.015
ELSA
| DOI
2018 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 9650 |

Schmohl, T. (2018). Towards a New Scholarship of German Science Education. In PIXEL (Ed.), International Conference New Perspectives in Science Education (7th ed.). libreriauniversitaria.it edizioni.
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)
2017 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7592 |

Schmohl, T. (2017). The research—education nexus: Basic premises and practical application of the “Scholarship” movement. The Future of Education (Vol. 7, pp. 317–321). Bologna: Libreriauniversitaria.it.
ELSA
| Download (ext.)