Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
4 Publikationen
2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11402
Schmohl T, Go S. Selbstbildung als Proprium akademischer Didaktik? Ein kritischer Zwischenruf. In: Haberer M, Günther D, Köhler J, eds. (Selbst-)Lernkompetenzen Studierender stärken: Unterstützungsangebote – Beratung – Lernräume. Sammelband zur Fachtagung “(Selbst-)Lernunterstützung an Hochschulen – wieso noch mal?” am 15. und 16.10.2020 an der Technischen Universität Kaiserslautern. Rheinland-Pfälzische Technische Universität Kaiserslautern-Landau, Zentrum für Innovation und Digitalisierung in Studium und Lehre (ZIDiS) ; 2023:35-45. doi:https://doi.org/10.25656/01:27948
ELSA
| DOI
2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8328
van der Borgh M, Schäfers T, Lindgreen A, Di Benedetto CA. Moving the needle: Publishing academic-practitioner research in Industrial Marketing Management. Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms. 2022;103(5):A1-A6. doi:10.1016/j.indmarman.2022.03.015
ELSA
| DOI
2018 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 9650 |

Schmohl T. Towards a New Scholarship of German Science Education. 7th ed. (PIXEL, ed.). libreriauniversitaria.it edizioni; 2018.
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)
2017 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7592 |

Schmohl T. The Research—Education Nexus: Basic Premises and Practical Application of the “Scholarship” Movement. Vol 7. Bologna: Libreriauniversitaria.it; 2017:317-321.
ELSA
| Download (ext.)