1 Publikation

[1]
2022 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7578 | OA
Bröker, T., Schmulius, N., Schmohl, T., Dulisch, F., Marquardt, S., Höllen, M., Voit, T., & Zinger, B. (2022). What Can Educators Learn from Social Game Design in University Online Teaching? In New Perspectives in Science Education (Vol. 11, pp. 22–26). Libreriauniversitaria.it.
ELSA | Download (ext.)
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung

1 Publikation

[1]
2022 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7578 | OA
Bröker, T., Schmulius, N., Schmohl, T., Dulisch, F., Marquardt, S., Höllen, M., Voit, T., & Zinger, B. (2022). What Can Educators Learn from Social Game Design in University Online Teaching? In New Perspectives in Science Education (Vol. 11, pp. 22–26). Libreriauniversitaria.it.
ELSA | Download (ext.)
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung